Aliança CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

winner_arnau (Gràcies per acceptar heheh)

3 participantes

Ir abajo

winner_arnau (Gràcies per acceptar heheh) Empty winner_arnau (Gràcies per acceptar heheh)

Missatge  winner_arnau Dt 12 Mar 2013, 06:57

Bonees:

Com indica el títol sóc el winner_arnau i m'agrada que hi hagi una aliança catalana, a més tenint la cantera i la aliança bona tan ben situades.

Jo he jugat al Kassiopeia i al univers 25 ja ma dit el qui m'acceptat que ell també hi ha jugat, però deu fer ben be 4 anys jejej, ara deu fer un any que no jugava desde el Kassiopeia i esperp tenir una molt bone aliança.

Curiositats:
Jugo a un altre joc online que es diu darkorbit tot i que esta una mica en deixedesa, mai m'avorreixo.

Salutacions

winner_arnau
Sonda de espionage
Sonda de espionage

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 12/03/2013

Tornar a dalt Ir abajo

winner_arnau (Gràcies per acceptar heheh) Empty Re: winner_arnau (Gràcies per acceptar heheh)

Missatge  Mihawk89 Dt 12 Mar 2013, 08:50

Ieppp bones, m'agrada aixo de que el primer dia ja et registres al forum, molt be tio xD

I si soc jo el que te dit que jugava al 25 junts amb 2 companys mes d'aqui la ali, fara cosa de 4 anys... si fa no fa.
Jo alla hem deia KniVes89 i estavem a INTERRA---> Posterior ment ens vam separar i vam montar la nostra ali, guardianes INTI

vam començar cuan l'uni feia 2 anys que anava, i vam jugar casi 2 anys, jo vaig poder arribar al top 200 pero per diverses raons... ens el vam deixar, una llastima.

Pero bueno, ara amb els movils amb internet xD ja no hi ha problema jajajaja


Vinga saluts i sort, a pujar i a entrar a la principal, suposo que si has jugat ja tindras una mica d'idea, pero de totes formes pasat per la biblioteca/coneixements i pega una mirada a allo que troves interesant, i si tens algun dubte ho postejes a dubtes.
Res mes, aqui estem pel que faci falta ^^
Mihawk89
Mihawk89
Estrella de la muerte
Estrella de la muerte

Nombre de missatges : 1343
Data d'inscripció : 09/01/2013
Edad : 35
Ubicació : La Senia, Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

winner_arnau (Gràcies per acceptar heheh) Empty Re: winner_arnau (Gràcies per acceptar heheh)

Missatge  ZaMaK Dt 12 Mar 2013, 10:52

Benvingut! Vaig ser uns dels que també va estar a 25 i ara fa una "temporada" per aquest... Vinga va que es va veient activitat per aquest foro!

Ànims i a pegar-li canya!
ZaMaK
ZaMaK
Crucero
Crucero

Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 08/01/2013
Edad : 34
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

winner_arnau (Gràcies per acceptar heheh) Empty Re: winner_arnau (Gràcies per acceptar heheh)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum