Aliança CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Presento els meus respectes a tota la aliança

2 participantes

Ir abajo

Presento els meus respectes a tota la aliança Empty Presento els meus respectes a tota la aliança

Missatge  Killer of souls Dc 13 Mar 2013, 11:35

Be, senyors, em presentare oficialment:

Soc el jugador Killer of souls, pero em dic David Valls Roca, (mes catala que jo ni han pocs, i mes on visc actualment..., jajajajajaja) ja era hora de trobar una aliança com Odín mana, on tots els seus integrans es comuniquen i poden coordinar els seus atacs... Vull donar el millor de mi mateix i aportar l'experiència que tinc en altres univesos als que acaben de començar, si es que els hi fa falta... FORÇA ALIANÇA CATALANA!!!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Killer of souls
Killer of souls
Nave de batalla
Nave de batalla

Nombre de missatges : 392
Data d'inscripció : 13/03/2013
Edad : 39
Ubicació : Blanes

Tornar a dalt Ir abajo

Presento els meus respectes a tota la aliança Empty Re: Presento els meus respectes a tota la aliança

Missatge  Mihawk89 Dc 13 Mar 2013, 11:49

Doncs Encantat, i aqui estem pel que faci falta!!! animsss
Mihawk89
Mihawk89
Estrella de la muerte
Estrella de la muerte

Nombre de missatges : 1343
Data d'inscripció : 09/01/2013
Edad : 35
Ubicació : La Senia, Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Presento els meus respectes a tota la aliança Empty Re: Presento els meus respectes a tota la aliança

Missatge  Killer of souls Dc 13 Mar 2013, 12:02

I a sobre resonen rápid, que mes vull? JAJAJAJAJAJA aixo sera fabulòs, no us en penedireu!!!!!

P.D. : Tinc 1 colega que tambe es catala i de Blanes que em sembla que li interessaría entrar dins la aliança, no se exactament en quina posició està ara mateix, pero si us interessa... Per cert: VISCA EL BARÇA QUE HA PASSAT A QUARTS DE CHAMPIONS!!!!!!!
Killer of souls
Killer of souls
Nave de batalla
Nave de batalla

Nombre de missatges : 392
Data d'inscripció : 13/03/2013
Edad : 39
Ubicació : Blanes

Tornar a dalt Ir abajo

Presento els meus respectes a tota la aliança Empty Re: Presento els meus respectes a tota la aliança

Missatge  Mihawk89 Dc 13 Mar 2013, 13:38

Porta a tota la gent que troves, mentre siguin actius i participen per mi perfecte ^^
Mihawk89
Mihawk89
Estrella de la muerte
Estrella de la muerte

Nombre de missatges : 1343
Data d'inscripció : 09/01/2013
Edad : 35
Ubicació : La Senia, Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Presento els meus respectes a tota la aliança Empty Re: Presento els meus respectes a tota la aliança

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum