Aliança CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Presentació Junkers21

+2
ZaMaK
Junkers21
6 participantes

Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Presentació Junkers21

Missatge  Junkers21 Dj 02 Maig 2013, 09:33

Hola a tots, soc Junkers 21, visc a l'alt emporda, ja he jugat avans a l'ogame en els universos 25 i 31 si no m'equivoco perque fa molt de temps ja, vaig arrivar als 150.000 punts, ho vaig deixar perque em vaig tornar la granja de un parell de jugadors que em van fer la vida imposible i amb una aliança que va pasar de mi, ara torno i vull mirar de superar aquets numeros i ajudar en tot el que pugui aquesta cantera Smile

Junkers21
Sonda de espionage
Sonda de espionage

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 02/05/2013
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  ZaMaK Dj 02 Maig 2013, 10:15

Benvingut Junkers! Ànims i a pujar. D'altra banda espero que les expectatives sigui ajudar a la cantera pel moment i aspirar a pujar a la principal!
Qualsevol cosa, i com dic a tots, teniu el foro pel que sigui! Wink
ZaMaK
ZaMaK
Crucero
Crucero

Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 08/01/2013
Edad : 34
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  forgeik Dv 03 Maig 2013, 00:30

anda un dl 25!
kins van ser els jugadors k t van putejar? ncara stic n contacte am mols d'ells

forgeik
Cazador pesado
Cazador pesado

Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 07/04/2013
Edad : 38
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  Junkers21 Dv 03 Maig 2013, 05:53

Buah no t'ho sabria dir x) quan dic que fa temps dic que va ser fa uns 4 o 5 anys, el que m'en recordo esque em van arasar amb estrelles de la mort, i no tenia una flota petita precisament (150 000 punts, 7 planetes, i una flota suficient, no de les grans perque no m'ocupava d'aixo, jo era mes be bunker), pero m'enxampaven fins hi tot fent fleet safe, devien tenir un sensor phalanx per alla tocanme els collons. De debo que els noms no t'els sabria dir. x)

Junkers21
Sonda de espionage
Sonda de espionage

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 02/05/2013
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  Mihawk89 Dv 03 Maig 2013, 06:30

Be!! Primer lloc benvingut Razz pensava que habien dit de no aceptar mes gent a la cantera pero bueno...

Jo tmb vaig estar al 25 i tal i com parles es veu que tens poca idea... a un bunkero no el rebenten pero bueno jaja
pasat x la biblioteca de la ali i començat a mirar els coneixements, especialment el post "OGAME SOSTENIBLE MUY BASICO ACTUALIZADO"

Et dire que estem foten gent fora de la ali xq son uns paquets i els rebenten massa, per tan et recomano que et fiques les piles o no arribaras ni a CAT xDD

Pd: Perdo x ser tan dur, pero es que la cantera ja hauria de estar tancada... i estem tenint alguns problemes logistics dins de la ali... pero be, aixo no va amb tu pel moment, anims i a creixer!!
Mihawk89
Mihawk89
Estrella de la muerte
Estrella de la muerte

Nombre de missatges : 1343
Data d'inscripció : 09/01/2013
Edad : 35
Ubicació : La Senia, Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  Junkers21 Dv 03 Maig 2013, 07:29

Gracies, ja m'hi pasare, pero t'asseguro que la defensa la tenia, els plasmas els tenia al voltan dels 150 i els gaus als 300, i quan dic que em van atacar amb estrelles de la mort no es amb una o dues... encara que sembli dificil sé de gen que en te una bona cincuantena (* amics que jugaven van arrivar al les desenes de milions de punts ><" et deixa com un inutil casi xD ) i no et preocupis per ser dur o no, les coses son aixi i punt x) vols una aliança forta? dons les coses clares, serveixes be i si no no i punt. es cert que es fa dificil controlar una ali tan gran, 30 per una cantera ja son molts, el la que estava jo em semba que van acabar fent una segona cantera pero es perdia la comunicacio entre aquesta segona i la principal. Per cert, no puc emviar misatges a la aliança des del joc, tinc que dir-ho a algu? i tambe tinc casi tota una aliaça a les posicions 7:300 que ja m'han atacat des de el planeta g7, on ho fico tot aixo? ( vaig perdut encara xD ) gracies

Junkers21
Sonda de espionage
Sonda de espionage

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 02/05/2013
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  Killer of souls Dv 03 Maig 2013, 07:50

pots posar-ho a l'apartat defenses compactat, de tota manera, a g7???? la mare de deu es molt lluny aixo...
Killer of souls
Killer of souls
Nave de batalla
Nave de batalla

Nombre de missatges : 392
Data d'inscripció : 13/03/2013
Edad : 39
Ubicació : Blanes

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  Skizored Dv 03 Maig 2013, 08:04

Aqui no parleu, que ho veu tothom, fins i tot sense està registrat.

Skizored
Skizored
Crucero
Crucero

Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 15/02/2013
Ubicació : Premià de Mar

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  Junkers21 Dv 03 Maig 2013, 08:06

ok gracies, el planeta que m'ha atacat es diu g7 i tambe esta a la galaxia 7, em solc ficar força lluny perque no em molestin pero veig que no soc l'unic x) mitja aliança de la UNSC esta alla :/ el meu primer planeta esta a la 2:155:4 ves a veureu pero poca cosa podia fer alla, tinc 2 de la aliança LQSA que van 1º i tinc algun jugador top 29, 53 i 300 (tot i que no em poden fer res ara, pero per si de cas)

Junkers21
Sonda de espionage
Sonda de espionage

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 02/05/2013
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  Killer of souls Dv 03 Maig 2013, 08:15

pero no t'han dit que aqui no???? tingues una mica de paciència i ho posteges dins!!!!!
Killer of souls
Killer of souls
Nave de batalla
Nave de batalla

Nombre de missatges : 392
Data d'inscripció : 13/03/2013
Edad : 39
Ubicació : Blanes

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  Junkers21 Dv 03 Maig 2013, 08:28

estava escriguent cuant ha dit que deixesim d'escriure per aqui :/

Junkers21
Sonda de espionage
Sonda de espionage

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 02/05/2013
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Junkers21 Empty Re: Presentació Junkers21

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum