Presentació sRosty
4 participantes
Aliança CAT :: ÀREA EXTERNA :: NOUS
Pàgina 1 de 1
Presentació sRosty
Hola soc l'amic de Mihakw89.
Ting la conta de sbarba i ja he parlat amb el GO i m'han fet el cambi d'usuari sense cap problema.
Soc algo inexpert en el OGAME pero participo el més activament que puc en els jocs online, llavors no espero tardar en ficarme al nivell de joc optim pronte apesar de que me costará bastant veient que esteu molts al top nant a sac!! aspero ser d'ajut pronte!!!
Agraixo molt a Mihawk perque jo volia jugar desde feia temps, pero ara que puc, em fa molta ilució i m'ha fet aquest favor!!! encar que se que molts volieu la conta per una altra cosa XD
Espero ser ben rebut i que m'activeseu el foro per poder participar lo avanç possible.
saluT
Ting la conta de sbarba i ja he parlat amb el GO i m'han fet el cambi d'usuari sense cap problema.
Soc algo inexpert en el OGAME pero participo el més activament que puc en els jocs online, llavors no espero tardar en ficarme al nivell de joc optim pronte apesar de que me costará bastant veient que esteu molts al top nant a sac!! aspero ser d'ajut pronte!!!
Agraixo molt a Mihawk perque jo volia jugar desde feia temps, pero ara que puc, em fa molta ilució i m'ha fet aquest favor!!! encar que se que molts volieu la conta per una altra cosa XD
Espero ser ben rebut i que m'activeseu el foro per poder participar lo avanç possible.
saluT
eseRosty- Nave de batalla
- Nombre de missatges : 297
Data d'inscripció : 06/02/2013
Ubicació : UbiCAT
Re: Presentació sRosty
Eaa, wenasss rostis xD
Mihawk89- Estrella de la muerte
- Nombre de missatges : 1343
Data d'inscripció : 09/01/2013
Ubicació : La Senia, Tarragona
Ieeee forero!!! los silos als 2 ja casi ec!! i a la cuarta colonia ting casi 100 - 100 - 20 - 5 de defenses i astic pujant les mines!! va que aixo ja va, mestru!!!
jajajajajajajajajajajajja
Benvingut!!!!
Quan vaig sentir que mihawk reclamava el compte per a un amic ho tenia clar per a qui era jajjajaj...
Bones rostis a vore si te vicia el Ogame com han fet atres
Salutacions
PD: Ja en som mes del poble!!! xD
Benvingut!!!!
Quan vaig sentir que mihawk reclamava el compte per a un amic ho tenia clar per a qui era jajjajaj...
Bones rostis a vore si te vicia el Ogame com han fet atres
Salutacions
PD: Ja en som mes del poble!!! xD
KiViEr- Admin del Foro
- Nombre de missatges : 128
Data d'inscripció : 09/01/2013
Ubicació : La Sénia (Tarragona)
Bones Rostis!!!
La questió és no perdre fil!
La questió és no perdre fil!
ZaMaK- Crucero
- Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 08/01/2013
Ubicació : Tarragona
beeeeeeeeeee astic astudiant l'asunto demoment pero aixó asta fet!!
així que si voleu que sigue pro mes rapid, podeu visitar-me los planetes i deixar donacions en forma de recursos jajajaja
no, en serio, xD molt content de poder per estar en tots vatres a la ali i al joc,
astic obert cualsevol opinio o consell i si vos fa falta alguna ajuda fare el que pugue i au
així que si voleu que sigue pro mes rapid, podeu visitar-me los planetes i deixar donacions en forma de recursos jajajaja
no, en serio, xD molt content de poder per estar en tots vatres a la ali i al joc,
astic obert cualsevol opinio o consell i si vos fa falta alguna ajuda fare el que pugue i au
Aliança CAT :: ÀREA EXTERNA :: NOUS
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum