PRESENTACIÓ BERSA
2 participantes
Aliança CAT :: ÀREA EXTERNA :: NOUS
Pàgina 1 de 1
PRESENTACIÓ BERSA
Bones, em dic Marc i es la meva primera vegada que jugo al ogame, encara que no es el primer cop que jugo a jocs aixi, com el de "guerras tribales" o altres.
M'agraden molt els jocs de l'espai, m'apasionen i ja veig que aquest m'esta enganxant molt, tot i que no conec a quasi ningu ja que soc nou com ja he dit i no estaria de més fer amistats aqui dintre que m'ajudesin a descubrir aquest joc tan prometedor.
Salutacions, Bersa
M'agraden molt els jocs de l'espai, m'apasionen i ja veig que aquest m'esta enganxant molt, tot i que no conec a quasi ningu ja que soc nou com ja he dit i no estaria de més fer amistats aqui dintre que m'ajudesin a descubrir aquest joc tan prometedor.
Salutacions, Bersa
Editat per darrera vegada per marcbersabe el Dl 18 Feb 2013, 12:20, editat 1 cop en total
Re: PRESENTACIÓ BERSA
Benvingut!!
Si has jugat a altres jocs semblants, pronte voràs que no hi ha res com l'ogame xD
Ho dic perque hem provat mols jocs de l'estil i sempre deiem al mateix...aixo al ogame no pasava...aixo al ogame estava millor... xD
Salutacions
Si has jugat a altres jocs semblants, pronte voràs que no hi ha res com l'ogame xD
Ho dic perque hem provat mols jocs de l'estil i sempre deiem al mateix...aixo al ogame no pasava...aixo al ogame estava millor... xD
Salutacions
KiViEr- Admin del Foro
- Nombre de missatges : 128
Data d'inscripció : 09/01/2013
Ubicació : La Sénia (Tarragona)
Re: PRESENTACIÓ BERSA
Ara al joc m'he canviat el nick, em dic Bersa, es que marcbersabe era molt llarg...
Gracies KiViEr per cert jo tinc familia a la Senia potser coneguis algun cosi meu que te uns 18 o 19 anys més o menys.
Gracies KiViEr per cert jo tinc familia a la Senia potser coneguis algun cosi meu que te uns 18 o 19 anys més o menys.
Aliança CAT :: ÀREA EXTERNA :: NOUS
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum