AFK Presentant-se!
5 participantes
Aliança CAT :: ÀREA EXTERNA :: NOUS
Pàgina 1 de 1
AFK Presentant-se!
Hola a tots! Doncs aquí estic, que justament m'acabo de registrar, ja m'explicareu perquè el nom d' afk ja està agafat
Fa uns anyets que no jugo al ogame, però ara amb els smartphones això és massa fàcil hoho, així que res, a fotre-li canya a la cantera i al fòrum, que jo sóc molt forero!
Fa uns anyets que no jugo al ogame, però ara amb els smartphones això és massa fàcil hoho, així que res, a fotre-li canya a la cantera i al fòrum, que jo sóc molt forero!
Afkk- Sonda de espionage
- Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 05/03/2013
Re: AFK Presentant-se!
Bones AFK si ets floter mira't la part biblioteca de academia i segur q trobes coses molt interessants i q t'aniran bé tan a l'hora d efer fleets com a l'hora de fer defenses...
sanvaldes12- Líder CnCAT
- Nombre de missatges : 329
Data d'inscripció : 20/12/2012
Afkk escrigué:Hola a tots! Doncs aquí estic, que justament m'acabo de registrar, ja m'explicareu perquè el nom d' afk ja està agafat
Siii!!! al fi un forero xDD
Benvingut!! forero xD jajaja aveure si entre tu i jo motivem a la gent per a que es facin foreros que molt mirar pero aqui ningu diu res
Pd: Internet al movil es la clau ^^
Mihawk89- Estrella de la muerte
- Nombre de missatges : 1343
Data d'inscripció : 09/01/2013
Ubicació : La Senia, Tarragona
Aquí el que falta son unes bones seccions d'Offtopic per fer spam! Així segur que la gent s'anima
Afkk- Sonda de espionage
- Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 05/03/2013
Afkk escrigué:Aquí el que falta son unes bones seccions d'Offtopic per fer spam! Així segur que la gent s'anima
Benvingut!!
Si vols spammejar passa't per La Barra que esta per aquestes coses ^^
Aquesta cantera ja molaa!!!!!! jajaja
Salutacions
KiViEr- Admin del Foro
- Nombre de missatges : 128
Data d'inscripció : 09/01/2013
Ubicació : La Sénia (Tarragona)
KiViEr escrigué:Afkk escrigué:Aquí el que falta son unes bones seccions d'Offtopic per fer spam! Així segur que la gent s'anima
Benvingut!!
Si vols spammejar passa't per La Barra que esta per aquestes coses ^^
Aquesta cantera ja molaa!!!!!! jajaja
Salutacions
Es va animant la cosa! Benvingut "Away from keyboard" hahaha un nom molt interessant siii!!!!
ZaMaK- Crucero
- Nombre de missatges : 110
Data d'inscripció : 08/01/2013
Ubicació : Tarragona
Aliança CAT :: ÀREA EXTERNA :: NOUS
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum