Bones a tots!
5 participantes
Aliança CAT :: ÀREA EXTERNA :: NOUS
Pàgina 1 de 1
Bones a tots!
Bon dia ogameros aquí desde Martorell!!
Sóc l'ALbert, tinc 21 anys, i com be e ficat soc de Martorell (castellví de rosanes per ser més exactes). Es el meu primer servidor en serio. Havia jugat abans pero, als punts que vaig arriba no es pot considerar jugar. .
Per cert. He vist per les normes això:
BECARI:
Son tots aquells jugadors que fa entre 0-15 dies que formen part de l'aliança i encara no sabem si son de fiar o no. Aquests nomes poden enviar CC, ja que no volem proporcionar les coordenades dels planetes a "topos"
Respecte a lo de les coordenader es poden saber igualment, de tots els planetes, sense haver d'estar dins aliança. Només a través d'aquesta adreça: http://www.ogniter.org/es/396/searchhttp://www.ogniter.org/es/396/search (només heu de ficar el nom de qui volgueu i surt to0t.
Sóc l'ALbert, tinc 21 anys, i com be e ficat soc de Martorell (castellví de rosanes per ser més exactes). Es el meu primer servidor en serio. Havia jugat abans pero, als punts que vaig arriba no es pot considerar jugar. .
Per cert. He vist per les normes això:
BECARI:
Son tots aquells jugadors que fa entre 0-15 dies que formen part de l'aliança i encara no sabem si son de fiar o no. Aquests nomes poden enviar CC, ja que no volem proporcionar les coordenades dels planetes a "topos"
Respecte a lo de les coordenader es poden saber igualment, de tots els planetes, sense haver d'estar dins aliança. Només a través d'aquesta adreça: http://www.ogniter.org/es/396/searchhttp://www.ogniter.org/es/396/search (només heu de ficar el nom de qui volgueu i surt to0t.
Re: Bones a tots!
Hola i benvingut!!
Si jo ja fa dies que trobo que aixo del becari es una parida, pero com les normes no les he fet jo el que hem de fer es respactar-ho
Simplement amb l'antigame, mirant a la galaxia, fas "click" a un jugador i et diu tots els planetes i coords.... amb lo cual es vastant estupid, pero mira.... xD
Bueno, anims i a pujarr, pasat per la biblio informat i si tens cap dubte posteja al apartat dubtes del joc que hi ha a la biblioteca ^^
Saluts MIhawk ^^
Si jo ja fa dies que trobo que aixo del becari es una parida, pero com les normes no les he fet jo el que hem de fer es respactar-ho
Simplement amb l'antigame, mirant a la galaxia, fas "click" a un jugador i et diu tots els planetes i coords.... amb lo cual es vastant estupid, pero mira.... xD
Bueno, anims i a pujarr, pasat per la biblio informat i si tens cap dubte posteja al apartat dubtes del joc que hi ha a la biblioteca ^^
Saluts MIhawk ^^
Mihawk89- Estrella de la muerte
- Nombre de missatges : 1343
Data d'inscripció : 09/01/2013
Ubicació : La Senia, Tarragona
Benvingut Legance!!
El rang becari no es per no destapar coords, es per no mostra el nostre estat a "desconeguts"... xD
Salutacions
El rang becari no es per no destapar coords, es per no mostra el nostre estat a "desconeguts"... xD
Salutacions
KiViEr- Admin del Foro
- Nombre de missatges : 128
Data d'inscripció : 09/01/2013
Ubicació : La Sénia (Tarragona)
Pero tinc entès que hi han diverses maneres de fer-ho , perque no puc ni veure el nom dels membres, xD. A l'estat de becari podríen optar per no mostrar l'estat ON/OFF, en comptes de no mostrar ni noms ni res de res. Pregunto...
Bones!
La gràcia de ser becari és q no podràs saber qui està on/off.
(he modificat lo del rang de becari per a que es vegui la llista de membres, em pensava que sí que es veia)
La gràcia de ser becari és q no podràs saber qui està on/off.
(he modificat lo del rang de becari per a que es vegui la llista de membres, em pensava que sí que es veia)
CuN3D4- Nave de batalla
- Nombre de missatges : 360
Data d'inscripció : 29/12/2012
Benvingut geni!! En tenim que fer algún sac per donar-te a coneixer pronte Albert....
Va que aixó ja va, ja queda menys
Va que aixó ja va, ja queda menys
eseRosty- Nave de batalla
- Nombre de missatges : 297
Data d'inscripció : 06/02/2013
Ubicació : UbiCAT
Aliança CAT :: ÀREA EXTERNA :: NOUS
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum